langkawi : 2nd trip part 3

Assalamualaikum

tadaaa!! the third day come , woii dah sebulan dah balik dari langkawi cerita langkawi tak abih-abih lagi , naik boring je orang bacakan blog kau , balik-balik cerita pasal langkawi . nampak macam dah gila bayang je kan dekat situ. dah tak nak baca blog aku tak payah dah bukak link blog ni . silakan carik blog-blog yang dapat menarik perhatian korang .

hari ketiga is all about shopping , bangun-bangun tido je takde benda lain dah yang nampak selain coklat dalam mata . cing-cing coklattt dalam mata ala-ala binatang dalam cerita ice age gitu .

oh my god ! gedung can i have all the chocolate in here ?? heaven betul masuk gedung bila tengok semuanya coklat kalau boleh semuanya nak beli , murah dia kau jangan cakap lah RM 50 tuh aku rasa dah boleh 5, 6 plastik dalam tangan kau . murah yang teramat sangat .kalau kau beli dekat Kuala Lumpur lebih kurang seplastik je rasanya kau boleh dapat , itu pun entah berapa jenis coklat kau boleh beli silap-silap  dapat 2 hingga 3 jenis je, tak ke berbeza dengan kau beli dekat langkawi ni.

demi menjimatkan duit , aku cuma berbelanja lebih kurang RM 75 je . jimat sangatkan tahap aku tak mengeluarkan duit dari purse terasa over kedekut pulak kau tak aku nih . aku cuma beli 2 jenis coklat untuk family aku sekotak kinder bueno sepaket noughat , cukup untuk seminggu aku dengan adik-adik aku menghabiskan coklat-coklat ni. Masuk hari keempat maka pulanglah kiteorang ,setelah berpenat-penat selama 3 hari dekat langkawi , masing-masing mengambil kesempatan untuk terus tido dalam bas sepanjang perjalanan balik.

before aku blah from update nie , aku nak ucap takziah atas kejadian kehilangan MH 370 moga pesawat ni masih selamat seadanya , and aku nak ucap congrate to all 96's batch for your result today.