langkawi : 2nd trip part 2

assalamualaikum

continue , as well as usual camping the first night is about how to build your confidence level , so jom kita night walking . Kalau kau main kat sekolah tak seram sebab kau mesti jalan dengan kawan-kawan kau so bila kau masuk hutan pon tak terasa apa kan ? so kali nie kau explo sikit diri  kau tu , takut dengan tuhan atau takut dengan makhluk-makluk tu . Haha cakap besar pulak aku mentang-mentang tak jumpa benda-benda pelik tu . Tak jumpa tak semestinya kau tak dapat rasa benda tu ada atau tak , untuk pengetahuan korang sebelum main lagi jantung aku dah berdegup lain macam sekali ambik kau ada pulak yang terjumpe makluk tuhan tu time dia tengah night walk malam tuh . Ceritanya aku pulak dilepaskan selang satu dari budak tuh bila dengar dia menjerit dalam hutan lagi aku tak sedap hati , mula-mula ingat dia jerit just nak takut-takut orang bile dah sampai and dah berkumpul barulah tau . Lepas je night walk tak de tempat yang paling heaven untuk aku dapat je bantal terus melayang jauh . Padahal tido tak sampai dua jam ok , pukul 5 je kene bangun untuk bersihkan diri then gerak dewan untuk solat .

pagi hari kedua , started our day with riding bicycles . seksa gua cerita dengan lu tau mula-mula tuh boleh bajet-bajet seronok sangat sekali bukit-bakau dia gua pon boleh semput .  mengigil lutut-lutut dikejakan . haha over sangat kan .Sampai je bukit kedua aku dah turun dari basikal tak sanggup nak kayuh . Rase macam nak campak-campak je basikal tu lepas tu naik kereta bukak air cond kuat biar hilang segala rasa penat.Sampai je teluk tengkorak , gua tngok kawan gua dah macam separuh mati . Air sebotol pon boleh rebut ramai-ramai . To be continue ok aku tak de idea nak tulis panjang-panjang aku rasa dah samakin membosankan so nantikan entry lain lah ye .